OM OSS

Velkommen til et nytt barnehageår, med splitter nye barnehage! Barn og ansatte stor trives i den «nye» hverdagen med flere barn og større lokaler!

Hjertehagen AS er en tre-avdelingsbarnehage med 72 plasser, for barn i alderen 1-6 år. Barnehagen har et stort mangfold bestående av ulike nasjonaliteter og livssyn. Vi har to småbarns avdelinger med plass til 12. barn på hver avdeling og en storebarns avdeling med plass til 24.barn.

Barnehagen ligger i Randemfaret 15 i Vestby nord, som er et rolig boligområde med nærhet til skogen. Åpningstider i barnehagen er fra 7.00-17.00. Hjertehagen er eid av Filadelfiakirken Vestby og har utvidet kristen formålsparagraf.

Det er nedsatt et eierstyret bestående av 5. representanter. Leder av eierstyret er Paul Kolbjørnrud. Eierstyret samarbeider med barnehagens styrer og de øvrige ansatte om driften av barnehagen.

Foreldre inviteres til å engasjere seg i barnehagens drift gjennom den daglige kontakten ved henting og levering, ved deltagelse på foreldremøter og ved å være representanter i Samarbeidsutvalget og foreldrerådet.