Ansatte

FOTSPORET

Livia Nyffeler

Stilling: Assistent

Bachelor i sosialt arbeid. Startet i Hjertehagen august 2023. Kan følgende språk: tysk, norsk, engelsk, fransk og italiensk.

Martin Johansen

Stilling: Pedagogisk leder

Utdannet barnehagelærer 2023, med fordypning i Friluftsliv, natur og nærmiljø med yrkesetisk danning. Begynte i hjertehagen i August 2023.

Kristin Rakli Andersen

Stilling: Førskolelærer

Ferdig utdannet i 1995 med en bachelor i førskolelærerutdanning. Har arbeidet i barnehage siden 1995 og startet i Hjertehagen i oktober 2022. Kan følgende språk: Norsk, tysk og engelsk.

Easter Mae Saburao Dayot

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Er utdannet sykepleier fra Filipinene og har godkjent utdannelse som fagarbeider i Norge. Har arbeidet i barnehage siden 2014 og startet i Hjertehagen september 2023. Kan følgende språk: Tagalog, Norsk og Engelsk.

Julia-Srishti Barsjø Slettmoen

Stilling: Barnehagelærer

Ferdig utdannet i 2020 med en bachelor i barnehagelærerutdanning. Startet i Hjertehagen juni 2020. Kan følgende språk: Norsk og engelsk

KJØKKEN OG RENHOLD

Shelly Leanne Kjærvik

Stilling: Kokk

Stine Hatteland

SMILEHULLET

Rahwa Fkadu Tekle

Daria Pettersen

Stilling: Pedagogisk leder

Ferdig utdannet i 2024 med en bachelor i barnehagelærerutdanning. Startet i Hjertehagen april 2024. Kan følgende språk: Russisk, norsk, ukrainsk og engelsk.

Mashal Fatima

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Mastergrad i psykologi fra Pakistan, som i Norge tilsvarer bachelor i psykologi. Har arbeidet i Hjertehagen i to omganger. Første periode 18.02.21- 31.07.21.vikariat. Perioden mellom 2021-2023 har Mashal arbeidet i andre barnehager. Fra august 2023 fast stilling i Hjertehagen. Kan følgende språk: Urdu og Norsk.

Ann Kristin Kjærvik Andreassen

Stilling: Barnehagelærer